تبلت نارتب

ویژگی تبلت نارتب – مدیریت والدین

تبلت نارتب، تبلت کودک و نوجوان انارستان است که با بهر‌ه‌گیری از برنامه‌ها و امکانات ویژه و اختصاصی (مانند نرم‌افزار اکتشاف‌علوم، سیمکارت کودک و نوجوان، محتوای آموزشی و سرگرم کننده) محیطی جذاب و مفید، برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

یکی از مزایای مهم نارتب در مقایسه با سایر تبلت‌های موجود در بازار، برخورداری از سیستم‌عامل سفارشی‌سازی شده اندروید است (MDM) که بر روی تبلت بصورت پیش‌فرض نصب شده است و امکان مدیریت تبلت توسط والدین را فراهم می‌کند.

 

تبلت نارتب

 

از مهمترین مزایای نارتب عبارتند از:

تعریف پروفایل مجزا برای هر فرزند

مدیریت زمان استفاده از تبلت و برنامک‌ها

مدیریت دسترسی به برنامه‌ها

مدیریت استفاده از اینترنت

مدیریت تماس و پیامک

مدیریت دسترسی به تنظیمات تبلت

گزارش‌گیری از فعالیت‌ها

نرم‌افزار اکتشافات علوم LabCamera که بصورت پیش‌فرض روی تبلت نارتب نصب شده است، یک ابزار بسیار جذاب و کارآمد برای اکتشافات علوم است. دانش‌آموزان و علاقه‌مندان اکتشاف علوم بوسیله ۷ ابزار کاربردی این نرم‌افزار و با استفاده دوربین تبلت می‌توانند آزمایش‌های مختلف علمی ‌را به راحتی انجام دهند.

 

 

تبلت نارتب

زمانی برای دورهمی

شما می‌توانید برای هر یک از فرزندان‌تان، یک محدوده زمانی مشخص تعیین کنید. خارج از بازه تعریف شده، امکان استفاده از برنامه‌ها و امکانات تبلت وجود نخواهد داشت.

در تبلت‌های نارتب، هر کاربر (فرزند) فقط در زمان‌های مجاز و تعیین شده توسط والدین می‌تواند به امکانات و برنامه‌های تبلت دسترسی داشته باشد. همچنین والدین می‌توانند تعیین کنند که فرزندشان به هر برنامه، در چه ساعاتی از روز دسترسی داشته باشد.

اگر می‌خواهید دسترسی به یک برنامه خاص را محدود به ساعات خاص کنید (مثلاً اجازه بازی را فقط بین ساعات ۵ تا ۶ عصر بدهید)، می‌توانید به راحتی این تنظیمات را انجام دهید.

زنگ‌ها برای چه کسانی به صدا در می‌آیند

برقراری ارتباط با جنس مخالف یک رفتار طبیعی و ذاتی است اما در سنین نوجوانی که احساسات و عواطف به شدیدترین شکل خود بروز می‌کند، داشتن ارتباطات غیرمتعارف ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری را در نوجوان ایجاد کند.

از طرف دیگر بسیاری از تهدیدات امنیتی، کلاهبرداری‌ها و سواستفاده‌ها از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک صورت می‌گیرد. افراد سودجو ممکن است اطلاعات شخصی محل زندگی یا تحصیل فرزند شما را بگیرند و بعدها با این اطلاعات برای خانواده مشکلاتی ایجاد کنند. این موارد لزوم کنترل والدین روی ارتباطات مخصوصاً تلفنی نوجوانان را ایجاب می‌کنند.

تبلت نارتب با دارا بودن قابلیت غیرفعال کردن ارسال و دریافت پیامک در قسمت مجوزها، امکان رد و بدل کردن پیامک را از کاربر می‌گیرد. همچنین می‌توانید با غیرفعال کردن تماس در قسمت مجوزها، به کاربر تنها اجازه دریافت تماس را بدهید.

 

تبلت نارتب

 

 

تبلت را هوشمندانه مدیریت کنید

تبلت‌های نارتب این امکان را به شما می‌دهد که برای هر کدام از کاربرها اجازه حذف یا نصب برنامه را بدهید. در این صورت تنها گیم‌ها و اپلیکیشن‌هایی که مشخص کرده‌اید بر روی تبلت برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

همچنین به آسانی می‌توانید اجازه اتصال از طریق USB، بلوتوث، حافظه خارجی و WIFI را غیرفعال کنید.

 


یــک خـانـواده با چنـد قاعـده

از مزایای متمایز تبلت‌های نارتب در مقایسه با سایر تبلت‌های موجود در بازار، برخورداری از ابزار «مدیریت تبلت» و امکان ایجاد چند پروفایل کاربری مجزا و با دسترسی‌های متفاوت است.

یقیناً‌ تبلت برای یک کودک پیش‌دبستانی در مقایسه با یک نوجوان دوره راهنمایی، کاربردهای متفاوتی دارد. چیزی که برای یک نوجوان دختر آموزنده است ممکن است برای یک کودک پسر مناسب نباشد. از این رو شما نیاز دارید که تبلت را طوری تنظیم کنید که برای هر کدام از کاربران مناسب باشد.

برای مثال می‌توانید برای کودک خردسال‌تان زمان استفاده را مثلا ۲ ساعت در روز محدود و برای فرزند نوجوان‌تان زمان استفاده را بیشتر کنید و یا به یکی امکان استفاده از تلگرام را بدهید و برای دیگری اجازه وصل شدن به اینترنت را بطور کامل غیرفعال کنید.

 


اینتــرنت پــاک، فضـای امــن

دسترسی به اطلاعات از طریق اینترنت به سادگی و بدون هیچ محدودیت و جداسازی سنی امکان‌پذیر است. کودک با مراجعه به اینترنت می‌تواند به راحتی به مطالبی که از نظر والدین نامناسب محسوب می‌شود دسترسی پیدا کند.

تبلت‌های نارتب این امکان را ایجاد کرده که والدین بتوانند سایت‌های مفید و مورد تأیید را دسته‌بندی کرده و برای هر کدام از کاربران بر اساس سن، جنس و نیازشان دسترسی‌های لازم به آن سایت‌ها را فراهم کنند.

 

جهت تهیه و خرید تبلت نارتب می توانید از لینک خرید فروشگاه اینترنتی کالا اقدام نمایید.

سمیه اسداللهی