می خوای از اینترنت با سیستم همکاری در فروش پول در بیاری؟

سیستم همکاری در فروش یا Affiliate  Marketing، روشی نوین در بازاریابی آنلاین  که با نام‌هایی همانند  بازاریابی پورسانتی، بازاریابی وابسته، بازاریابی معرف و فروش رابطه‌ای نیز شناخته می‌شود، که بزرگ‌ترین کسب و کارهای اینترنتی به سراغ آن رفته‌اند.

سیستم همکاری در فروش

 

در این نوع از بازاریابی شخص سومی به جز فروشنده و خریدار به عنوان بازرایاب وارد عمل می‌شود. تمام افراد میتوانند بدون نیاز به سرمایه‌ و  محل کار؛ حتی بدون نیاز به پشتیبانی مشتری  صرفا تبلیغ حق مشارکتتان نامحدود را دریافت و درآمد داشته باشند .

بازاریاب، با تولید محتوا و نمایش اطلاعات محصول در سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و صفحات پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی به کاربر برای خرید محصول کمک کند و از این طریق با تبلیغ یا معرفی کالاهای فروشگاه اینترنتی  کالا ، مخاطبان  را وارد سایت kala.ir  نموده و در ازای فروش کالا،  در منزل به راحتی کمیسیون دریافت کنند.

 

سیستم همکاری در فروش

 

میزان کمیسیون محصولات بسته به نوع کالا متغیر است. درصورتی که کاربر پس از هدایت شدن از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی بازاریاب و خرید به بازاریاب‌ها از طریق پنل اختصاصی خودشان که شماره حساب در آن درج شده کمیسیون تعلق می‌گیرد.

 

سیستم همکاری در فروش

 

علاقمندان، می‌توانند در سایت  affiliate.kala.ir ثبت نام‌ کنند و عضو شوند تا با در اختیار گرفتن پنل کاربری اختصاصی، بازاریابی خود را با فروشگاه اینترنتی کالا که  با مشارکت گروه داده پردازی بانک پارسیان میباشد، کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند.

 

 

سمیه اسداللهی