دوربین کانن

معرفی انواع دوربین کانن-خرید اینترنتی

شرکت کانن همواره جز بهترین شرکت های تولید کننده دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و تجهیزات وابسته آن بوده است . برای رسیدن به این هدف نیاز سنجی مشتریان و بازار هدف فروش محصولات کانن از مهمترین مسائل در سطوح مدیریتی این کمپانی بوده و بر اساس نیاز های مشتریان دسته بندی های مختلفی را برای ارائه محصولات خود در نظر گرفته اند به این صورت که چه شما به تازگی عکاسی را آموخته باشید یا اینکه در عکاسی یک فرد بسیار حرفه ای باشید، چه شما از دوربین برای ثبت لحظات به یاد ماندنی خود استفاده کنید و یا از دوربین به منظور تهیه عکسهای تجاری یا صنعتی و کسب درآمد استفاده کنید شرکت کانن حداقل چند مدل دوربین را با توجه به نیاز های شما تولید نموده تا دست شما را برای انتخاب در بین آنها و با توجه به نیاز های خودتان کاملا باز باشد. بر اساس همین سیاست شرکت کانن در سال ۲۰۱۷ علاوه بر معرفی مدل هایی مانند دوربین کانن EOS 800D از دوربین کانن  EOS 77D نیز رونمایی کرد.

 

دوربین کانن

شرکت کانن با معرفی دو دوربین DSLR میان‌رده‌ی EOS ۲۰۰۰D و EOS 4000D قصد دارد سهم بیشتری از بازار دوربین‌های حرفه‌ای میان‌‌رده را در مقایسه با رقبای اصلی خود یعنی نیکون و سونی در دست بگیرد. هر دو دوربین EOS 2000D و EOS 4000D دارای سنسور APS-C (کراپ)، پردازنده‌ی تصویر +DIGIC 4، اتصال وای‌فای یکپارچه، عکاسیپیاپی با نرخ ۳ فریم‌ بر‌ ثانیه، راهنمای قابلیت‌ها و تنظیمات در منوی دوربین، عمر باتری تا ۵۰۰ شات عکس و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح FULL HD هستند. دوربین EOS 2000D (در برخی بازار‌ها به‌ نام Rebel T7 شناخته می‌شود) از یک سنسور APS-C (کراپ) جدید ۲۴.۱ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش LCD با اندازه‌ی ۷.۵ سانتی‌متر، NFC و پایه‌ی لنز فلزی بهره می‌برد؛ درحالی‌که دوربین EOS 4000D (در برخی بازار‌ها به‌ نام Rebel T100 شناخته می‌شود) دارای یک سنسور APS-C (کراپ) ۱۸ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش LCD با اندازه‌ی ۶.۸ سانتی‌متر و پایه‌ی لنز پلاستیکی است.

هر دو دوربین DSLR میان‌رده‌ی کانن از ماه مارس ۲۰۱۸ برای خرید در دسترس خواهند بود.

 

دوربین های موجود  از این برند معتبر، در فروشگاه اینترنتی کالا Kala.ir  :

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 800D به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متر IS STM

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 7D Mark II به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متر IS USM

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر STM

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن ۷۵۰D / Rebel T6i / Kiss X8i به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متر

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D EF S به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متر f/3.5-5.6 IS USM

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز ۲۴-۱۰۵ میلی متر F4 L IS II

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر IS II

 

دوربین کانن

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III

 

دوربین کانن

 

به دلیل کیفیت بالا به همراه قابلیت های متنوعی که در حالت فیلمبرداری دوربین کانن  تعبیه شده فیلمبرداری با این دوربین را به کاری دوستداشتنی و کاربردی مبدل نموده است . رزولوشن فیلم هایی که با این مدل گرفته میشوند در بالاترین حالت ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است البته با توجه به نیاز مصرف کننده امکان فیلمبرداری با رزولوشن های پایین تر نیز وجود دارد که برای این حلات باید به منوی تنظیمات دوربین رفته و دقت و رزولوشن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

 

 

سمیه اسداللهی