جایگزین شدن نسخه دوم بیکسبی به جای حسگر اثر انگشت درون نمایشگر در گوشی سامسونگ Galaxy Note 9

به نظر می رسد در Note 9 از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر خبری نیست و سامسونگ آن را به دومین نسخه بیکسبی مجهز می کند.

در واقع برخلاف شایعات پیرامون Galaxy Note 9، این Galaxy S10 خواهد بود که برای اولین بار از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش سامسونگ بهره مند می شود. سامسونگ دستیار دیجیتالی بیکسبی ۲.۰ را در حالی راه اندازی می کند که جانشین Galaxy Note 8 قادر نیست هیجانی مشابه پیشرو خود به ارمغان آورد.

جای خالی حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش Galaxy Note 9

طبق گزارش اخیر کره جنوبی، سامسونگ قرار نیست حسگر اثر انگشت درون نمایشگر را در Galaxy Note 9 راه اندازی کند. این فناوری در Galaxy S10 شروع به کار خواهد کرد و نسبت به سیستم مشابه استفاده شده از آن توسط سازندگان چینی گوشی اسمارت برتری خواهد داشت. با به تأخیر افتادن استفاده از اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش تا عرضه Galaxy S10 به نظر می رسد که Galaxy Note 9 بدون ویژگی قابل توجهی راه اندازی خواهد شد. در حقیقت این یک بروزرسانی کسل کننده برای Galaxy Note 8 خواهد بود. این در حالی است که گزارش جدید از کره جنوبی این ادعا را رد می کند.

بیکسبی ۲.۰ سامسونگ در Galaxy Note 9

روزنامه Korea Herald خبر از راه اندازی نسخه ارتقایافته دستیار دیجیتالی هوش مصنوعی سامسونگ یعنی بیکسبی ۲.۰ در Galaxy Note 9 می دهد. این اطلاعیه توسط گری جی لی رئیس مرکز تحقیقاتی سامسونگ در یک مصاحبه خبری داده شد. بنا به گفته لی، بیکسبی ۲.۰ «فرآیندهای زبان طبیعی تقویت شده، قابلیت مقاومت نویز بهبود یافته و دفعات پاسخگویی سریع تر» را نمایان خواهد ساخت.

علی رغم سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش، هیچ چیزی درباره بیکسبی ۲.۰ نیست که بتواند Galaxy Note 9 را از رقبای خود در بازار گوشی هوشمند پرچمدار متمایز نماید. در حالی که جزئیات کمی پیرامون قابلیت های بیکسبی ۲.۰ وجود دارد، اما در اینکه بتواند با قابلیت های دستیاران دیجیتالی رقیب مانند Google Assistant، Apple’s Siri، و Amazon’s Alexa رقابت کند تردید وجود دارد.

عرضه Galaxy Note 9 زودتر از موعد

پاسخ این پرسش که بیکسبی ۲.۰ خواهد توانست Galaxy Note 9 را به یک گوشی هوشمند محبوب تبدیل کند زودتر از انتظار داده خواهد شد. طبق گزارش روزنامه Korea Herald، سامسونگ برنامه زمانی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با شتاب بیشتری پیش می برد تا بتواند تاریخ عرضه  Galaxy Note 9 و Galaxy S10 را زودتر از معمول به انجام رساند. این گزارش مدعی است که اقدامات سامسونگ نه تنها تلاش برای رقابت بهتر با iPhone X است بلکه تلاشی برای به دست آوردن جایگاه در اعلان اصلی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ است. هم چنین گفته می شود که اسمارت فون قابل انعطاف سامسونگ یعنی Galaxy X نیز در رویداد سالانه رونمایی خواهد شد.

در بازار داغ گوشی اسمارت، همواره خریدی مطمئن خواسته مشتریان بوده است. فروشگاه اینترنتی کالا دات آی آر kala.ir با همکاری شرکت های معتبر و فعال در این زمینه تنوع قابل قبولی از گوشی های جدید ابرسازنده های جهانی را برای کاربران مشتاق خرید گوشی با بهترین قیمت موبایل گردآوری کرده است. همچنین وبسایت کالا بواسطه ضمانت سلامت و اصالت فیزیکی کالا و ارائه سایر گارانتی های معتبر، خریدی ایده آل را برای مشتریان عزیز تضمین می کند.

منبع: www.techtimes.com