هواوی قدرت گرافیگی موبایل هایش را از راه دور افزایش می دهد

موبایل های سال گذشته هواوی نیز در میان دستگاه های دریافت کننده این بروزرسانی هستند.

نمایشگاه CES Asia از امروز و با حضور بیش از ۵۰۰ کمپانی بزرگ افتتاح شده که قرار است آخرین دستاوردهای خود در زمینه هوش مصنوعی، ارتباطات ۵G، واقعیت افزوده و فناوری اطلاعات را به نمایش بگذارند.

در این میان هواوی با برگزاری کنفرانسی از ارائه قابلیت های جدید نظیر GPU Turbo برای گجت های خود خبر داده که قدرت گرافیگی و مصرف انرژی را متحول خواهد کرد.

سری میت ۱۰ نخستین مدل‌هایی هستند که به لطف GPU Turbo از قدرت گرافیکی تا ۶۰ بیشتر و در عین حال ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتر برخوردار خواهند شد. این قابلیت که هفته گذشته و همزمان با رونمایی از آنر پلی معرفی شد تا دو هفته دیگر به میت ۱۰ راه پیدا می کند.

GPU Turbo

از آنجایی که اغلب موبایل های هواوی از چیپست های اختصاصی کایرین بهره می برند، این کمپانی در ارائه بروزرسانی برای بهینه سازی عملکرد سخت افزار کار دشواری پیش رو ندارد.

بر اساس جدول زمانی این کمپانی اسمارت فون های زیر در تاریخ های معین به قابلیت GPU Turbo مجهز خواهند شد:

  • ژوئن: میت ۱۰، آنر وی ۱۰
  • جولای: سری پی ۲۰، میت RS پورشه دیزاین، نوا ۲ اس، آنر ۱۰، مدیاپد ام ۵
  • آگوست: نوا ۳ ای، انجوی ۸ پلاس، انجوی ۷ اس، مایمانگ ۶، آنر ۹ لایت، آنر پلی ۷ اکس
  • سپتامبر: سری میت ۹
  • اکتبر: سری پی ۱۰، آنر ۹، آنر وی ۹
  • نوامبر: دستگاه های دیگری که در بالا ذکر نشده اند

میت ۱۰ علاوه بر افزایش قدرت گرافیکی و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی قرار است تا اوایل تیرماه به قابلیت پردازش ابری و ثبت تصاویر آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه نیز مجهز شود. انتظار می رود بسیاری از کمپانی های کمتر شناخته شده چینی در جریان برگزاری CES Asia از موبایل های جدید خود رونمایی کند.

 

منبع : دیجیاتو