پیشنهاد شگفت انگیز تاپ

راهنمای استفاده از تخفیف طلایی ویژه کاربران تاپ

فروشگاه اینترنتی kala.ir با مشارکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) جشنواره تخفیف طلایی ویژه کاربران اپلیکیشن تاپ را فراهم کرده است. اپلیکیشن موبایل اندروید و ios تاپ را می توان مستقیماً از طریق وبسایت تاپ ، کافه بازار یا google play store دانلود و نصب نمود. پس از نصب و عضویت در تاپ با مراجعه به صفحه دوم نرم افزار، گزینه تخفیف ویژه kala.ir قابل مشاهده می باشد.

 

تخفیف طلایی kala.ir ویژه کاربران تاپ
تخفیف طلایی kala.ir

 

با انتخاب این گزینه اعتبارسنجی شماره شما از لحاظ عضویت در باشگاه مشتریان kala.ir صورت خواهد پذیرفت.

 

تخفیف طلایی kala.ir ویژه کاربران تاپ
تخفیف طلایی kala.ir

 

اگر عضویت شما قبلاً در باشگاه مشتریان فروشگاه اینترنتی کالا ثبت شده باشد، با وارد کردن اطلاعات شماره موبایل و رمز عبور به جشنواره تخفیف طلایی kala.ir مختص کاربران تاپ راهنمایی خواهید شد.

 

تخفیف طلایی kala.ir ویژه کاربران تاپ
تخفیف طلایی kala.ir

 

در صورتی که پیش از این عضویت شما در باشگاه مشتریان kala.ir ثبت نشده باشد، با وارد کردن شماره موبایل؛ نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید وارد باشگاه مشتریان کالا دات آی آر شوید و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید.

کاربران تاپ با شرکت در این جشنواره قادر خواهند بود دسته بندی محصولات موجود در جشنواره با درصد تخفیف طلایی هر دسته را مشاهده نمایند و از تخفیف محصولات متنوع در گروه هایی چون لوازم الکترونیک، خانه و آشپزخانه، دکوراتیو و تزئینات، محصولات آرایشی و بهداشتی و ملزومات بهداشت و حمام کودک بهره مند شوند. به این منظور کافی است گروه مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا به صفحه ای شامل تمامی محصولات موجود در کمپین راهنمایی شوید و از تخفیف های طلایی که از سمت kala.ir برای محصولات در نظر گرفته شده است بهره ببرید.

 

تخفیف طلایی kala.ir
تخفیف طلایی kala.ir

 

کالا دات آی آر با هدف تسهیل فرآیند خرید، ارائه کالاهای اصل و با ضمانت، کاهش ترافیک شهری و کمک به محیط زیست امکان خرید آنلاین امن و راحت را برای مشتریان فراهم آورده است. جشنواره تخفیف طلایی کالا ویژه کاربران تاپ از مورخ ۱۱ تیر ماه به مدت ۱۴ روز با امکان استفاده از فروش ویژه سامانه kala.ir ادامه خواهد داشت.

سمیه اسداللهی