بازی رویال کوییز، لذت یادگیری به سبکی نو

سبک دانستنی و کلمات مدتی است در بین بازیکنان ایرانی به شدت محبوب شده و شاهد انتشار بازی های مختلفی در این سبک هستیم؛ بازی هایی که ایده های مختلف سعی در جذب مخاطبین این سبک دارند.

بازی ساخته‌ی استودیو بازیز یکی از همین بازی ها است که با ترکیب دو سبک پر طرفدار دانستنی ها و کارتی، پا به عرصه رقابت گذاشته با نقد و بررسی این بازی خوش ساخت با اپریویو همراه باشید.

بازی کارتی کلمات

ورود به این بازی نیازمند ثبت نام میباشد و شما باید با وارد کردن شماره تلفن همراهتان در بازی عضو شوید. پس از آن وارد صفحه اصلی بازی میشوید.

در صفحه اصلی شما میتوانید نام و تصویر آواتارتان را تغییر دهید، میزان دارایی ها و رتبه بندی هایتان را مشاهده کنید و پاداش روزانه خود را دریافت نمایید.

همچنین در این قسمت میتوانید به صورت یک نفره در مسابقات شرکت کنید و علاوه بر ثبت رکورد، با سوالات مسابقات دو نفره بیشتر آشنا شوید.

تفکیک موضوعی و گزارش وضعیت توانایی در هر بخش به شما کمک میکند که شناخت بهتری از خود داشته باشید و با انتخاب های درست نتایج بهتری در بخش آنلاین مسابقه دریافت نمایید.

بازی رویال کینگز

با انتخاب بخش دو نفره، بازی جدی میشود چرا که در این قسمت پیروزی ها و شکست ها رقم میخورد.

دو نوع مسابقه در حال حاضر در این بخش فعال است که با پبروزی در هر یک میتوانید تخم مرغ جایزه بگیرید و شانس خود را برای ارتقا سطح و تعداد کارت هایتان امتحان کنید.

مسابقه عادی:

با ورود به این قسمت شما باید ۳ کارت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، این سه کارت سوالات درون مسابقه شما را تشکیل میدهند پس انتخاب درست میتواند برد شما را تا حدودی تضمین کند.

پس از انتخاب و پیدا شدن حریف، باید به صورت آنلاین و همزمان با رقیبتان به مسابقه بپردازید و با کسب امتیاز بیشتر در طی ۶ سوال آن را شکست دهید.

دو امکان “حذف ۲ گزینه” و “امتیاز  ۲ برابر” میتواند به شما در برد آسان تر کمک کند، البته توجه داشته باشید که تعداد این راهنمایی ها محدود است و باید با استراتژی خاصی از آنها استفاده نمایید.

حریف انتخابی:

با پرداخت ۱۰۰۰ الماس میتوانید با رقیبی که دوست دارید به رقابت بپردازید و قدرت اطلاعات عمومی خود را به رخ بکشید.

اگر چه این بهای ورودی زیاد به نظر میرسد ولی اگر خوش شانس باشید و خوب بازی کنید، به راحتی قابل دستیابی میباشد.

تخم مرغ در رویال کوییز

یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز بازی قسمت فروشگاه میباشد. در این قسمت میتوانید افزاینده امتیاز خریداری کنید، گردونه شانس را به گردش در آورید و با شرکت در مزایده های هفتگی شانس خود را برای خرید بهینه امتحان کنید.

همچنین در این قسمت میتوانید آواتار های جذابی برای پروفایلتان خریداری کنید و خاص بودن خود را به نمایش بگذارید.

بازی رویال کوییز ترکیبی از بازی کلش رویال و کوییز اف کینگز به حساب می آید و با اجرای خوب خود میتواند ساعت ها یادگیری و سرگرمی مفید را به شما هدیه کند پس همین الان این بازی را دانلود کنید و علاوه بر یادگیری قدرت خود را به رخ دیگران بکشید.

گردونه شانس در بازی رویال کوییز

نقاط قوت برنامه

  • سوالات متنوع و چالش بر انگیز
  • رابط کاربری ساده
  • ایده متفاوت

نقاط ضعف برنامه

  • سرعت بارگذاری پایین
  • وجود مشکلات جزئی در برخی سوالات
  • بالانس نبودن هزینه ها

 

پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه

از ایده خوبی بهره میبرد و به لطف ترکیب سبک دانستنی ها و کاری توانسته تا حدودی از تکرار خسته کننده ای که در این سبک شاهدس هستیم دوری کند.

اما خب وجود یک سری از معایب میتواند از انتقال یک حس خوب به کاربر جلوگیری کند. مواردی مثل

  • سرعت بارگذاری پایین
  • صفحه ورود
  • “بسته شدن‌های اجباری” به صورت ناگهانی
  • و خروج ناگهانی هنگام انجام بازی دونفره

پیشنهاد میشود با افزودن قابلیت هایی مثل بازی مجدد و اشتراک گذاری رتبه، تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانتان محیا کنید.

منبع: appreview.ir

لینک منبع: https://appreview.ir/?p=41116